1 Nachtje slapen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shang hai - WaarBenJij.nu 1 Nachtje slapen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Shang hai - WaarBenJij.nu

1 Nachtje slapen!

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Shang

03 November 2012 | Nederland, Rotterdam

1 Nachtje slapen, na vele weken voorbereiding en in elke willekeurige winkel nog wat kopen wat mee moet naar Shanghai, heb ik het inpakken van de tas toch echt voor het laatste bewaard. Na een heerlijke dag gewerkt te hebben+koopavond heb ik de vrijdagavond voor vetrek (om toch een beetje de lastminute mentaliteit er in te houden) toch echt even de tas ingepakt met het resultaat 19 kilo en 10 kilo daar waar 23kilo en 12kilo toegestaan zijn... Ik denk dat ik toch echt wat noodzakelijks vergeten ben. Gelukkig heb ik ergens in mijn mail nog een inpak lijst staan die ik begin van de maand Oktober toegezonden kreeg van de altijd goed georganiseerde mede-reisgenote Lisette, deze lijst bevestigde dat ik toch echt (op een paar voor de vrouw bestemde toiletartikelen en kledingstukken na) alles in mijn tas heb gestopt!
Ready for takeoff!

Voor de thuisblijvers is er morgenmiddag 17:00 hal 2 Schiphol gelegenheid ons uit te zwaaien. Vervolgens stijgen we rond 21:10 op en vliegen we naar het Shanghai waar het vandaag 25 graden was!

Genoeg over het inpakgeweld en uitzwaaiverdriet,
tijd om dat laatste nachtje slapen voor vertrek te slapen.

Alex

  • 03 November 2012 - 10:07

    Nancy:

    Nou Alex, dat heb je knap gedaan 19 en 10 kilo is niet verkeerd ;-) Aangezien dit een gezamelijk blog is van jullie vind ik(moeder van Arlisia) het heel leuk om te lezen wat jullie straks allemaal gaan meemaken.
    Ik ben er straks bij bij het uitzwaaien hoor, lijkt me leuk om juliie straks in de roze polo's te zien hahaha...
    Het is nu 10.00uur nog een paar uur tegaan, het aftellen is nu echt begonnen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shang

Groep studenten die naar China gaan in verband met een uitwisselingsproject om daar o.a. stage te lopen!

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 14795

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 30 November 2012

Shanghai Exchange

Landen bezocht: